Werken bij Focus Care
Wil jij bijdragen aan een betaalbare en toegankelijke gezondheidszorg? In ons familiebedrijf is veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Je werkt in een jong en snelgroeiend team waar professionaliteit en Hollandse nuchterheid hand in hand gaan.
Dit zijn wij
Familiebedrijf Focus Care is opgericht in 2003 en gevestigd in Zaandam. Onze missie is simpel: wij maken hoogwaardige generieke geneesmiddelen en medische hulpmiddelen bereikbaar en betaalbaar. Wij geloven dat door samen te werken, we een significante bijdrage kunnen leveren aan een gezondere toekomst voor iedereen.
De cultuur van onze organisatie is een combinatie van typisch Hollandse nuchterheid en een onwrikbare toewijding aan transparantie en ethiek. We zijn flexibel, met korte communicatielijnen en een informele organisatie.
Regulatory Affairs
Een geneesmiddel mag pas op de markt worden gebracht als het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) hiervoor een handelsvergunning verstrekt. De afdeling Regulatory Affairs is verantwoordelijk voor het meerjarige proces om die handelsvergunning te verkrijgen.
Purchase & Supply
We produceren onze geneesmiddelen niet zelf, maar werken samen met betrouwbare fabrikanten in Nederland, de EU en daarbuiten. De afdeling Purchase & Supply coördineert de inkoop, productie en levering van onze producten.
Quality Assurance
Onze afdeling Quality Assurance (QA) bewaakt het Quality Management System (QMS). Ze houden de Standard Operating Procedures (SOPs) up-to-date, Het team ondersteunt bij de leveranciersselectie, controleert of de vereiste vergunningen aanwezig zijn en stelt kwaliteitscontracten op.
Business Development
Aan welke generieke geneesmiddelen en medische hulpmiddelen hebben Nederlandse patiënten behoefte? Dat onderzoekt het team van de afdeling Business Development. Ook onderhoudt het team contacten met producenten die aansluiten bij onze waarden.
Finance & Facility
De afdeling Finance & Facility regelt de financiële zaken binnen Focus Care waaronder het inboeken van facturen en opstellen van de jaar- en maandrapportage terwijl het team van facility ervoor zorgen dat alles er spic en span bij staat en de IT naar behoren functioneert.
Human Resources
Het team bevordert een gezonde, productieve en positieve werkomgeving die is gericht op de ontwikkeling en het welzijn van onze collega’s. De afdeling organiseert sociale activiteiten, regelt o.a. werving en selectie en het bijhouden van de personeelsadministratie.
Pharmaceutical Affairs
De veiligheid en effectiviteit van geneesmiddelen en medische hulpmiddelen is voor ons van het allergrootste belang. Het PV-team monitort signalen van patiënten over bijwerkingen en rapporteert hierover aan het European Medicines Agency.
Commercial Generics
Het team is dagelijks bezig met de laatste ontwikkelingen in de markt om te zorgen voor een optimale beschikbaarheid van onze geneesmiddelen. Ook behandelen ze de bestellingen en zijn ze het eerste aanspreekpunt voor vragen voor zowel de klant als patiënten.
Marketing & Sales
Het team marketing- en sales maakt werk van de naamsbekendheid van ons bedrijf en informeert de belangrijkste doelgroepen. Ze richten zich primair op zorgprofessionals, niet op patiënten. Het opbouwen en onderhouden van relaties is een belangrijke taak van ons sales team.
Onze vacatures
Vacature
Quality Assurance Officer | 32-40 uur
32 – 40 uur
Zaandam
hbo werk- en denkniveau
Vacature
Legal Counsel
32- 40 uur
Zaandam
WO
Vacature
Junior Tender Specialist
32- 40 uur
Zaandam
HBO of WO